|
Написано от viktor
|
|
Понеделник, 17 Август 2009г. 16:30ч. |
|
Колко калории приема човек дневно е важен за здравето въпрос, но дори още по-важен е кога се храни. Най-често, когато някой иска да отслабне намалява броя на храненията, но по този начин често се увеличава количеството на храната, тъй като, когато си гладен ядеш по-бързо и повече.
|
|
Продължение...
|
|
|
Написано от viktor
|
|
Петък, 14 Август 2009г. 20:18ч. |
|
Вещество, което се съдържа в гроздето, шоколада, чая и боровинките, подобрява паметта, твърди американско изследване.
Опитите на института "Солк" в Калифорния показват, че то всъщност подобрява кръвообращението в мозъка, особено в комбинация с повече
|
|
Продължение...
|
|
Написано от viktor
|
|
Понеделник, 27 Юли 2009г. 16:17ч. |
|
Консумирането на
ябълки помага да бъде преборен ракът на гърдата, показва изследване.
|
|
Последна промяна от Вторник, 28 Юли 2009г. 08:58ч. |
|
Продължение...
|
|
|
Написано от viktor
|
|
Понеделник, 27 Юли 2009г. 16:15ч. |
|
Жените които консумира
т орехи може да намалят риска от рак на гърдата. Това твърдят учени от университета Маршал в Западна Вирджиния в САЩ, пише БГНЕС.
|
|
Последна промяна от Вторник, 28 Юли 2009г. 10:09ч. |
|
Продължение...
|
|
Написано от viktor
|
|
Понеделник, 27 Юли 2009г. 16:13ч. |
|
Индийски учени са установили, че по време на печене в кората на хляба се отделя химическо вещество, което предпазва от злокачествени образувания в червата.
|
|
Последна промяна от Вторник, 28 Юли 2009г. 09:02ч. |
|
Продължение...
|
|
|
|
|
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |